Marskinkadun kenttä

Kouvolan kaupungin irtisanottua Nikkarin kentän hoitosopimuksen, perustimme Kymin Liikuntakerho ry:n ja olemme solmineet UPM-Kymmene Oyj:n kanssa vuokrasopimuksen kentän maa-alueesta osoitteessa Marskinkatu 16. Kymin Liikuntakerho ry on nimennyt kentän Marskinkadun kentäksi osoitteen mukaan.

Kentän valaistussopimus on solmittu Kouvolan kaupungin kanssa ja kentälle on asennettu kWh-mittari uusien energiaystävällisten ledvalojen ja ohjauslaitteiden yhteydessä KSS Energian toimesta. Marskinkadun puoleisessa pylväässä on painonappi-kytkin aikareleellä ( 2 h/kerta) kentän valoille.  Painonappi toimii sen jälkeen kun hämäräkytkin on sytyttänyt kaupungin katuvalot.

Kouvolan Veden kanssa olemme tehneet liittymis- ja käyttösopimuksen vedestä. Kohteeseen on asennettu Kouvolan Veden toimesta vesimittari.

Kymin Liikuntakerho ry on saanut tukea Kymin Osakeyhtiön 100-vuotissäätiöltä Marskinkadun kentän kunnostukseen ja kehittämiseen.

Talvella kenttää jäädytetään ja aurataan Kymin Liikuntakerhon toimesta talkoovoimin. Talviaikaan kentällä on kaksi lumikolaa, maalit, penkit ja kentän kulmalla nuotiopaikka (omat puut).

Tulevaisuudessa on tarkoitus uusia kentän pinta ja sijoittaa alueelle frisbeegolf-koreja.

Kentän ylläpidosta aiheutuvia kuluja on mahdollisuus tukea vapaaehtoisella maksulla 20€/vuosi tai muulla haluamallasi summalla. Maksun voit suorittaa Kymin Liikuntakerho ry:n tilille FI12 1544 3000 2531 58 (viestikenttään Marskinkadun kenttä ja oma osoitteesi) tai vaihtoehtoisesti ePassilla (löytyy liikuntaosiosta Kymin Liikuntakerho ry:n nimellä).

Marskinkadun kentän iltaluistelut
Nuotiopaikka kentän reunalla